Owner Post SWEETHEART Follow Dash



Aiyra's Story
Not Just A Blog

AWESOME ME (:


Holla Readers !
AIYRA I JOHOREAN I HRS I UiTM KBM Strictly No LOVE b4 MARRIED
You are Never too OLD to Set Another Goal or to Dream a New Dream
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
Enjoy Your Day (:

Just A Quote

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[Live Life To The Fullest Because Every Moment Is Precious]
[http://itsaiyralife.blogspot.com]


Skins by: ZieyrAiyra
Do's : Leave Your Footprint,Click FOLLOW Button
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Dont's : Curi Copyright Saya (:

Susah Senyum

Susah senyum ?

Haha
*Gelak jap

Tapi tu memang hakikat. Ramai dah yang tegur, nasihat, kondem. Tapi tak leh berubah. Ye ke tak Boleh ?
Ntah.
Tak cuba pon sebenarnya.
Jujur Okayy.

Tapi ade suatu rahsia. Senang je nak buat aku senyum. Dengar nama je aku dah senyum. Nama siapa? haha. Rahsia.

Maaf lah aku memang susah senyum tapi tak bermaksud aku terlalu serius. Aku biasa je lah. Orang peramah In Sha Allah aku pun peramah. 

Tryinggggggg....praktis senyum hari-hari.
Tapi jangan mention aku gila pulak ehhh.

Dan...
Jangan jatuh hati pulak (;
Klik yea ?  (: